»Znanje slovenščine pri današnjih učencih je dobro.«
»Tem učencem razen rednega pouka omogočamo še dodatne ure slovenščine, da krepimo poznavanje jezika, čeprav so osnove slovenščine že kar dobro osvojili.«
»Ta povezanost je skoraj zamrla, so pa dobri odnosi in širjenje znanj zelo pomembni za vse priseljence iz republik nekdanje skupne države, saj je dobro poznavanje svojega maternega jezika bistveno za dobro znanje slovenščine.«
»Učenci potrebujejo različna znanja, ki so jih pridobili med šolanjem pri različnih predmetih – pri matematiki, fiziki, angleščini, slovenščini, geografiji, hkrati pa potrebujejo tudi določeno mero kreativnosti in sodelovanja.«
»Prepričan sem, da se bo področje vrednotenja znanja pri učencih odprlo pri prenovi učnih načrtov.«
»so denimo lektorji, prevajalci, učitelji slovenščine v osnovnih in srednjih šolah, njihovi učenci, tisti, ki se slovenščine učijo kot drugega ali tujega jezika, in podobni uporabniki«
»Učitelji, ki morajo pripeljati učence pri pouku do kakovostnega znanja v nekem določenem času, so precej odvisni od tega časa.«
»Drugo pa je, ko gre za regulirane poklice, kjer sta točno določena vrsta izobrazbe in znanje slovenščine, tam je več ovir za zaposlovanje.«
»Učitelji, predavatelji in ravnatelji izumljate načine, da bi imeli učenci in študentje, čeprav ne morete do njih, radi šolo in znanje.«
»Gre za odlično šolo, kjer si vsi prizadevajo za kakovosten pouk, da bo znanje učencev poglobljeno, trajno in uporabno. Spodbujajo razvoj vrednot, kot so spoštovanje, sodelovanje, samostojnost, odgovornost, znanje in kritično mišljenje ter ustvarjalnost. Med učenci, delavci šole in starši vladajo enakovredni in spoštljivi odnosi. Kot pravijo, ni nujno, da je vsak njihov učenec odličnjak, vsi skupaj pa se trudijo, da bo vsak postal odličen človek.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju